PENAFIAN

SAYA MERUPAKAN SEORANG PLHIV
SAYA BUKANNYA SEORANG KAUNSELOR TERLATIH ATAU DOKTOR PAKAR DALAM BIDANG ID
JAWAPAN DAN KOMEN SAYA BERDASARKAN PENGALAMAN, INGATAN SAYA
SEKIRANYA TERDAPAT KESILAPAN, MOHON DIPERBETULKAN.

Saturday, October 19, 2013

1ST ANNIVERSARY STOCRIN & TENVIR EM


Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Alhamdulillah, bersyukur kehadrat Illahi kerana masih diberikan kesempatan untukku bernafas dan menikmati kehidupanku yang sementara di fatamorgana ini.

Alhamdulillah, 19 Oktober 2012 tepat pukul 12am aku memulakan perjalanan hidup aku bersama Stocrin dan Tenvir EM. Kini 19 Oktober 2013 aku meraikan ulangtahun pertama aku bersama dengan Stocrin dan Tenvir EM

Alhamdulillah, semuanya baik-baik sahaja. CD4 aku juga telah meningkat. VL aku juga telah bawah 20.
Pengambilan ubat boleh aku katakan mengikut masa yang aku pilih iaitu 12am. Tiada masalah "side effect" ubat yang negative tetapi yang positive seperti meningkatnya CD4 dan turunnya VL.

InsyaAllah bulan 12 ini akan mengambil sampel darah untuk tujuan CD4, VL dan keputusannya akan berjumpa doktor di Hospital Sungai Buloh pada bulan 1.

Kekangan kerja dan masa agak membataskan aku untuk meng"update" blog aku ini.

InsyaAllah, kita berjumpa lagi.

6 comments:

  1. Alhamdulillah. Take good care of yourself ya.

    ReplyDelete
  2. Dont forget to update ya? i hope you're doing fine. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Im fine
      InsyaAllah Helmi Abu next week ada entri terbaru

      Delete
    2. Takder pun entry terbaru spt dijanjikan. Are you ok?

      Delete
    3. Anonymous 9 September 2014
      Ya saya ok
      Saya sihat
      Maaf masa x berapa mengizinkan lagi untuk saya buat entry terbaru.

      Delete