PENAFIAN

SAYA MERUPAKAN SEORANG PLHIV
SAYA BUKANNYA SEORANG KAUNSELOR TERLATIH ATAU DOKTOR PAKAR DALAM BIDANG ID
JAWAPAN DAN KOMEN SAYA BERDASARKAN PENGALAMAN, INGATAN SAYA
SEKIRANYA TERDAPAT KESILAPAN, MOHON DIPERBETULKAN.

Monday, April 23, 2012

Kesepian

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Salam ukhuwah.

2 minggu yang sunyi tanpa ada apa-apa entri yang aku posting.

2 minggu ini juga emosi aku terganggu. Emosi aku tak stabil

2 minggu ini juga perasaaan aku berbelah bahagi

2 minggu ini juga aku celaru

2 minggu ini juga aku hampir hanyut dalam dunia ciptaan aku


10 comments:

  1. istifar banyak-banyak sahabat

    ReplyDelete
  2. Hurm... speechless.. x perlu kata apa apa, bila hati berbicara.

    Diam.. diam dan terus diam kadang kadang tidak boleh menyelamatkan.

    Gentle Reminder
    Don't Walk In front of me, I May not Follow
    Don't Walk Behind Me, I may not Lead
    Just Walk Beside Me and Be My Friend.

    ReplyDelete
  3. setuju dgn LR.
    ada kalanya kita perlu bersendiri tetapi ingatlah sentiasa ada bahu utk disandarkan sekalipun semasa sahabat ingin menangis.

    ReplyDelete
  4. Saya baru mendapat keputusan hiv reactive.. Tolong saya please..

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf lewat reply
      macam mana saya boleh membantu?
      sila hubungi saya melalui email
      akupositif83@gmail.com

      Delete
    2. Adik2ku semua ,

      Sabarlah dgn dugaan ini , tenang dan jgn berserabut atau kalut kerana akan jadi hilang pertimbangan. Benda dah berlaku , terima saja sebab ada hikmah dn rahsianya yang kita tak tahu.

      Ramai lagi yang jauh lebih menderita dari kita. Bertenang serta beristigfar dan mengadulah pada ALLAH dan kawan2 senasib atau org yg kita percaya.

      Kuatkan hati.

      Pesanan abang untuk adik positifnegatif83 , annoymous dan diri abang jugak.

      Delete
    3. terima kasih abang Fareez Fauzi
      insyaAllah, adik ingat pesanan abg.

      Delete